Het Natuurtheater als Rocktempel? Beleef het met het optreden van RESTART!

Gezellig swingen of gewoon luisteren naar de coverband “RESTART” in een gezellige ongedwongen ambiance! RESTART speelt muziek uit de jaren ’60 & ’70 met nummers van o.a. Beatles, BeeGees, Shadows, CCR, Q65, Golden Earing, Status Quo en Stones. De band RESTART bestaat uit zes bandleden en een vaste geluidsman. Kom zaterdagmiddag 10 juli om 15.00 uur naar het Natuurtheater in Zeddam.

RESTART

In de jaren ’60 had men het in ‘s-Heerenberg en omstreken maar over één band. Group Now ’68! Willy Hendriksen en Bart Daals maakten deel uit van de band en niet voor niets want Group Now ’68 was DE band in de regio! Na ruim 40 jaar hebben ze elkaar weer gevonden om een geweldige doorstart te maken. Aan de nieuwe band werden Gijs Schmitz, Leo la Gro, Mario Berendsen, Albert Daals en Jan Kleberg toegevoegd en een nieuwe naam was al snel gevonden. RESTART!
De muziek knalt door o.a. de jaren de jaren ’60 heen en varieert van the Rolling Stones en Status Quo tot aan Creedence Clearwater Revival en Dire straights. Ook the Beatles, Bee Gees, the Eagles en Santana komen zeker voorbij. Kortom een breed repertoire die je helemaal mee terug neemt in de tijd!

Willy Hendriksen; basgitarist en mede oprichter van RESTART. Ondanks zijn drukke werkzaamheden heeft Willy altijd nog tijd gevonden om zijn grote hobby, basgitaar, te kunnen blijven beoefenen.

Drummer Mario Berendsen die in het verleden heeft gespeeld bij de band Smoothstock speelt sinds 2016 bij RESTART. Hij is de jongste en voelt zich goed thuis.V ooral de muziek uit de jaren 70 en 80 spreken hem aan.

Bart Daals; gestart in de band ‘’The modern minstrels‘’. Later actief samen met o.a. Willy (Bas), Ben (drums) en zelf als gitarist en zanger in de prachtige band Group Now ’68 .

Kaartverkoop

Entree is € 7,50; Kaarten zijn in de voorverkoop verkrijgbaar via https://www.natuurtheaterzeddam.nl of aan de kassa van het theater voorafgaand aan de voorstelling. Pinnen is ter plaatse mogelijk.

Binnenkort ook in het Natuurtheater Zeddam

Zondag 1 augustus 10.30 uur: Openluchtmis Oswaldusviering

Zondag 29 augustus 15.00 uur: Golden Oldies Duo – Hits van de jaren 20 tot nu

Vrijdag 10 september 20.00 uur: Ogham – Celtic Folk Night